Experiències intenses a la neu

Veiem tots els alumnes, professors i monitors ben satisfets després d'una gran esquiada.

Els alumnes de tercer d'ESO vam anar a esquiar a Llívia, del dia 12 fins al dia 15 de gener. Vam sortir d'aquí a les 5:40 de la matinada i vam arribar a Llívia a les 9:30.
El primer dia vam anar a esquiar a St. Pierre de Forcats, fins a la tarda. Aquí ens van ensenyar les tècniques principals d'esquí. A la tarda, vam anar a l'hotel l'Esquirol a instal·lar-nos.
Vam sopar a l'hotel i després ens van una deixar estona lliure, fins les 11:00 h. A aquella hora havíem de ser a l'habitació amb el pijama posat, preparats per al concurs de Miss i Míster Pijama.
El dimecres ens vam quedar al restaurant de l'hotel per esmorzar a les 8:30 i marxar cap a les pistes de Porté Puymorens. Vam estar esquiant tot el matí, fins a la una, que vam dinar allà mateix i a les 14:00 h començàvem un altre cop a esquiar fins les 16:30 h. Després vam marxar a l'hotel. Un cop allà teníem una estona per fer un volt per Llívia, anar al super a comprar el berenar, estar a l'hotel... fins l'hora de sopar les 21:00 h. Després teníem una mica d'esbarjo fins a les 23:00 h.
El dijous teníem les mateixes activitats que el dimecres, però les pistes eren unes altres: Les Angles. Per la tarda ens van portar a la piscina municipal de Puigcerdà. Va estar molt bé. A la piscina, s'hi banyava qui volia, hi havia una piscina gran i un jacuzzi, i a dalt tenien uns vidres on es podia veure com ens banyàvem. Ens va agradar perquè vam poder anar amb el amics de classe, ja que, fora del centre no ho podem fer.
A la nit després de sopar vam anar a la discoteca de Puigcerdà, de 22:00 h a 12:00 h.
La discoteca era un recinte petit, però va estar bé ja que vam començar tots a ballar, amb els amics i van venir nois i noies de altres instituts.
El divendres era l'últim dia: tots estàvem cansats. Vam esmorzar a l'hotel més tard que els altres dies. Després vam esquiar fins a la 13:00h, vam dinar i esquiar una estona més fins les 15:00h. Vam recollir-ho tot i vam marxar cap a Sant Antoni. A l'autobús ens van donar els premis de Miss i Míster Pijama i Elegància: Miss i Míster pijama el van guanyar: l'Aleix Rodríguez i Nahikari López, i Miss i Míster Elegància el van guanyar: en Ricard Garroset i la Noemí Pérez i en segon lloc, l'Eva Álvarez, que van guanyar una bossa de llaminadures. Vam arribar a les 20:00 h.
Hi havia dues classes de monitors: el que era “enrotllat”, guapo, simpàtic, jove, el monitor dels nostres somnis i després hi havia l'altre tipus de monitor: que era avorrit, no era “enrotllat”, era un home gran, exigent i no era tan guapo com l'altre. Per tant no era el monitor dels nostres somnis!
Durant aquesta estada hem après a esquiar però sobretot a caure i a tornar-nos a aixecar.
Van ser les colònies de 3r més divertides i inoblidables per a tothom.
Aquí veiem algunes alumnes emocionades amb el monitor més guapo de França.