Pirateria musical

Darrerament, ja ningú compra cedés perquè és molt més fàcil descarregar-te la música per internet, que a més perjudica molt a les discogràfiques. Però, a mi em sembla molt bé que es faci. Per què has de gastar-te tants de diners en els cars cedés, podent -lo descarregar?

Jo estic farta d'anar a les botigues i veure els caríssims preus, i no només dels cedés sinó també de les pel·lícules. Perquè després s'espatllin o es ratllin. És molt més còmode, per internet, a més ja et ve en format mp3 així és molt mes fàcil i còmode posar-la en el teu aparell reproductor.

Molts dels meus companys no s'han comprat mai un cedé, però en canvi tenen molta música a l'ordinador, baixada per programes de descàrrega. Això afecta moltíssim als venedors de discos, que han de tancar per falta de ventes, que són quasi inexistents.

La meva solució seria baixar molt els preus, però tot i així jo mateixa no els compraria.

Andrea Alaminos

Comentaris