Excursió al Museu de la Mediterrània

El 11 de març del 2010 vam anar a Torroella d' Montgrí al Museu de la Mediterrània. El primer que vam fer quan vam arribar, va ser esmorzar en un parc que estava dins del museu. Quan vàrem acabar ens van dividir en 2 grups de 24 o 25 persones. Ens van portar a dins on hi havia una sala molt gran amb cadires. Allà la Mercè ens va explicar l'hàbitat de les Illes Medes,els animals que hi habiten per exemple: el gavià, el sard, les dorades, la doblada, etc. ; també ens van informar de què s'alimenten,com es reprodueixen etc.

A més també ens van explicar el nom de les Illes que són: Meda gran,Meda mitjana i Meda petita. També ens van explicar què volia dir Mediterrani que vol dir “Mar envoltat de terres”. Després ens vam portar dins del Museu de la Mediterrània. Ens van mostrar un vídeo sense paraules, només amb imatges i música, que ens mostrava les diferents cultures de la mediterrània.

En una altra sala, ens van explicar les llengües del món i les diferents cultures d' Europa. En una altra, podíem escoltar les diferents músiques d'Europa .
A les 2:00 hores el bus ens va portar a l'Estartit. Les professores ens van deixar dinar i anar al poble a comprar fins les 3:00 hores.
Més tard, ens van portar en un vaixell per anar a veure les Illes Medes i veure els tipus d'ocells i de peixos que hi habiten. El vaixell tenia la part de baix de vidre per això podíem veure el fons marí i així vam poder veure els diferents tipus de peixos i algues. Després a coberta vam observar les Illes Medes.
A nosaltres ens va semblar molt divertida, ens va agradar molt.