COMENÇA EL CURS AMB... I TU, QUÈ OPINES??

El principi de curs, per Ricard Palau,reporter de 3rB

Ja s’ha acabat l’estiu i comencem un nou curs. O com alguns li diuen comencem la rutina.

Aquest principi de curs han barrejat les classes i vaig amb gent diferent a la de l’any passat. He conegut a gent nova. Dels companys de primer, n’han vingut de molt petits, però jo segurament també era així quan vaig arribar.

He conegut més gent però també he conegut a més professors i més professors és igual a més assignatures, cada vegada més.

Quan comences el curs reconeixes que a l’estiu moltes vegades t’avorries i no tenies ni idea de què fer, et passaves el dia a casa, estirat al sofà, mirant la tele o jugant a la play. A més a més , tornar a l'institut és tornar a veure els amics.

Tot això està molt bé però quant arriba la professora i diu: “el dimarts que ve examen!" Després ja dius: "Quin rollo!, m’agradaria que tornés a ser estiu!"

És el primer examen i estàs nerviós, no saps la nota que has tret i ho vols saber de seguida, però els professors et diuen que encara no els tenen corregits, que has de tenir paciència... 

Pels professors, tornar a treballar després de dos mesos de vacances, vaja pal!, tornar a preparar les classes, corregir exàmens…

*********************************************************************

El principio de curso, por Yasmin Stoll,reportera de 3rC


Como cada año, septiembre significaba el comienzo de otro año de instituto, otro año aburrido y madrugador. Admito que por una parte, en el instituto me lo paso bien, con mis amigas/os, no tengo que trabajar... pero parte del tiempo me limito a ponerle pegas a todo. 

Tampoco encuentro justo tener que empezar una semana antes el instituto, aunque nos hayan puesto más fiestas en el calendario. 

Este año encuentro más difícil el curso de tercero, ¿será porque quizás trabajo un poco más? Supongo que eso se debe a la poca atención del año pasado. He empezado mal y quiero rectificar. Pero nadie puede cambiar de un día para otro, nadie. Yo, lo intento. Es normal que a principio de curso las cosas no vayan como uno se imagina después de casi tres meses de vacaciones. Una no se puede poner tan rápido a estudiar y a hacer deberes. 

Yo creo que pasar de todo es el camino más fácil, ¿no crees? 

Pero la vida es así, sin estudios no eres nadie por lo tanto debes esforzarte y aprobar.

Comentaris