Entrevista a Guacimara Díaz sobre la seva afició a l'skate CRISTINA MOYA


1.Quant de temps dediques normalment?(al dia, setmana...)
-Al dia hi dedico entre quatre i sis hores.
2.A quines pistes de skate has anat?
-A algunes que són a Canàries, a Palafrugell, Palamós, Platja d'Aro, Begur i Calonge (a l'únic skatepark que hi ha, al costat de l'escola Pere Rosselló).
3.Quan et vas interessar en tot el relacionat en l'skate?
-Fa aproximadament 6 anys, vaig veure que era un esport entretingut i amb molt d'èxit.
4.Quan vas tenir el primer?
-El primer el vaig tenir aproximadament als 8 anys.
5.Tens pensat seguir endavant amb aquesta afició?
-Sí, perquè des de petita m'ha entusiasmat i penso que podria treure molt beneficis.
6.Quan caus, ho deixes o segueixes amb el teu objectiu?
-Normalment segueixo, però si és una lesió greu, paro. Sempre tinc en ment, que per aprendre s'ha de caure.
7.Es necessita només pràctica o també teoria?
- Pràctica.
8.Competeixes amb més gent aficionada?
-Sí, normalment.
9.Et fixes en algú com a exemple a seguir?
-En principi no, però a vegades si algú m'aconsella, intento seguir els consells per millorar allò que no em surt.
10.Has tingut més d'un skate?
-Sí, entre 3 i 5.
11.Has de portar algun tipus de protecció?
-Sí, depèn del que tinguis pensat fer, però sempre es recomana portar el casc.
12.Què portes de protecció?
-En principi, casc i genolleres.
13.Què és per tu el que s'ha de tenir més en compte?
-Tot en general. Intento no fer-me mal realitzant algun truc.
14.Et poses objectius?
-Sí, normalment, per anar guanyant poc a poc més confiança en mi mateixa.
15.Quant trigues normalment en complir-ho?
-Depèn si el treballo més o menys dia a dia.
16.L'afició amb l'skate va associada a algun tipus de estil de roba?
-Sí, la majoria van amb pantalons ajustats, samarreta gran, normalment roba de marca.



En aquesta foto veiem la Guaci realitzant un "Flip"