Crítica de la pel·lícula "Carrie"


MARINA GUERRA

Director: KImberley Peirce 
Actors: Chloë Grace Moretz, Julianne Moore, Gabriella Wilde 
Duració:100 minuts 
Any: 2013

Sipnosi: Aquesta pel·lícula està basada en el llibre de Stephen King, i explica l’historia d’una noia que té a una mare que la maltracta i les seves companyes es burlen d’ella perquè un dia a les dutxes de l’escola, li va venir el període. Carrie té un poder , que és la telequinesis (moure i aixecar objectes) i al final, els utilitza per venjar-se de tots els que l’envolten. 

A mi la pel·lícula m’ha semblat bastant bona i bastant realista. Carrie no és que sigui una pel·lícula de por, si no que més aviat és una pel·lícula plena de sorpreses inesperades, com per exemple que la mare la vol matar, o que al final la Carrie es torna boja i comença a cremar-ho tot i a venjar-se de tothom. Els aspectes que menys m’han agradat han sigut que les noies es riguessin d’ella i li fessin tota mena de males jugades. 

També m’ha agradat molt el moment en el que el noi ( xicot de una de les que es burlaven d’ella) l’invita al ball de graduació i ballen, però el que no em va agradar gens es que per gastar-li una broma bastant pesada a la Carrie, li van llançar una galleda de sang de porc a sobre, cosa que fa que la Carrie es torni dolenta i faci tot tipus de maldats. 

Jo recomanaria la pel·lícula perquè penso que està bastant bé, ja que et deixa amb intriga de vegades i és molt emocionant.

Comentaris