Entrevista a l'Ignasi Castro

Michel Alcaide Vera

Hem entrevistat a l'Ignasi, creiem que està en un equip de futbol molt bo com és el Gironés Sabat.
Va fer molts de mèrits l'any passat per estar en aquest equip.
Ell va començar a jugar a futbol quan tenia 7 anys, sempre ha estat en el Palamós, fins en aquest moment que està fixat per el Gironés.
Comencem amb les preguntes:

1. Com vas decidir jugar a futbol? Vas ser tu o et van apuntar els teus pares?
Vaig ser jo, per que m'agradava jugar a futbol a l'escola.
2. El Palamós t'ha recolzat en la sortida del club o et va costar sortir del club?
M'han recolzat i molt.
3. Eres tan importat amb el Palamós que amb el Sabat?
No, són diferents clubs el Gironés es molt bo, no dic que el Palamós sigui dolent però que el Gironés són jugadors elegits i el Palamós no.
No sóc tan important però em sento important, per que estic jugant amb jugadors molt bons
4. Com t'han rebut els companys de l'equip?
M'han rebut molt bé, són molt bones persones.

5. Hi ha algú en el teu equip que destaqui molt més que els demés?
No, com he dit abans tots són molt bons
6. Que sols menjar abans del partit? I si és pel matí?
Pasta i carn.
Fruita.
7. He vist que a la lliga no aneu com ús agradaria anar i han fet fora a l'entrenador, penses que ha sigut culpa del entrenador o dels jugadors? Creus que ara amb el entrenador nou ho fareu millor que amb l'altre? Per què?
Dels jugadors i del entrenador.
Si, per que li posa actitud, a sobre la setmana passada vam empatar contra els primers en el seu debut.
8. Particularment, quants gols portes a la lliga i assistències?
Porto 1 gol i 2 assistències
9. Et creus titular ara mateix en el equip o a partits jugues de inici o de suplent?
Hi ha partits que jugo de inici i altres que no.
10. Un jugador que no comença d'inici o sigui que es reserva, juga la segona part, juga poc o directament no juga?
Normalment juga la segona part. Si no ho fa és per que s'ha fet mal jugan.
11. Si les coses van malament, en el teu cap està la possibilitat de tornar al Palamós?
Sempre està la possibilitat però haig de ser positiu i pensar que ho faré bé i qui sap si algun altre equip em fixarà.

Et desitgem molta sort amb el Gironés!


Comentaris