La meva afició, el Hip-Hop

PAULA HERNÁNDEZ MOLINA

La meva afició, a part de cantar, és ballar Hip-Hop. Des de ben petita que m'agrada, i tenia l'obsessió de començar a fer classes, ja que mai n'havia anat a cap.
Vaig començar quan just iniciava la primària. Anava al pavelló de Calonge, que era al costat de l'escola on anava. La meva professora es deia Eva, i tenia una escola de dansa urbana amb les seves dues germanes, i ella va ser qui em va fer veure que ballar forma part de mi, i és el que desitjo fer tota la meva vida. 
Les meves primeres actuacions les feia allà mateix on donaven les classes, al pavelló. 

Tot va seguir així fins quan vaig arribar a la ESO. A primer, en teoria havia de fer classe amb una de les germanes de l'Eva, la Neus, com a extraescolar al pavelló de Sant Antoni, però com que no hi va haver gent suficient per fer un grup, l'Eva va trucar a la meva mare per dir-li que jo servia per ballar i que m'havien guardat una plaça al gimnàs. 

El primer any que vaig anar-hi em sentia una mica sola; allà a Palafrugell no coneixia a ningú, però poc a poc vaig començar a fer amigues, una d'elles ara és de les meves millors amigues. Vam anar a competir a Banyoles, i vam quedar terceres de la nostra categoria. Era la meva primera competició de Hip-Hop i estava molt nerviosa, però tot va sortir genial. 

Al segon any, va venir la Maria Fernandez, de 3r B, amb mi. Tot pintava d'allò més bé, i no anava pas equivocada. Els resultats van ser: terceres a Figueres, segones a Banyoles, segones a Girona, i segones de totes les competicions comarcals. I una competició extra, de les grans, cinquenes. 

Aquest any la coreografia m'encanta, i tenim molt més professors. Personalment, li he de donar les gràcies a tots, en Daniel Chamizo, Angie Romero, Neus, Eva i Sandra Romero, i en Keko Domenech. Al Nou Estil, som una família.

Comentaris