La meva afició és anar a “Ca la Rita”

Michel Alcaide Vera 

Jo, en Michel, a més de ser un alumne extravagant, vaig a l'escola de música “Ca la Rita” a Palafrugell. 

En aquesta escola hi ha diversos cursos: 

1r d'elemental A,B 
2n d'elemental A,B 
3r d'elemental A,B 
4t d'elemental 

1r de professional A,B 
2n de professional 
3r de professional 
4t de professional 

Vaig començar a tocar el piano als 10 anys i amb 13 vaig decidir anar a l'escola perquè m'agradava. 
El dimarts vaig a l'escola i cantem, fem dictats rítmics i harmònics amb la Carme. I dijous, primer piano i després harmonia amb la Dolors. 

A l'escola hi ha dues plantes i la recepció. 
No tinc gaire temps per tocar el piano però quan mi poso ningú me'n treu. Sempre que acabo una classe dic: -M'agrada més aquest dia que l'altre. 
Estic molt feliç per l'elecció que vaig fer de passar-me a l'escola.

Comentaris