Navega sempre amb seguretat!!!

El dia 11 de febrer se celebra "El dia internacional d'internet segura".



A continuació us oferim els 10 consells més essencials que donen el cos dels Mossos d'Esquadra en una carta adreçada als alumnes per aconseguir una navegació per Internet segura.


  • Darrere d’un pseudònim hi pot haver qualsevol
  • No dono informació personal, ni tan sols amb el meu pseudònim. Així protegeixo la meva vida privada i la dels altres
  • Només utilitzo la webcam amb la meva família i els meus amics
  • No quedo personalment amb persones desconegudes
  • Tinc cura de les fotografies que publico
  • Jugo als jocs en línia amb moderació
  • Sé que a Internet no tot el que llegeixo és veritat i verifico la informació que trobo
  • Quan trobo imatges desagradables surto de la pàgina i li comento a un adult.
  • No faig sentir malament a altres usuaris i no permeto que em facin sentir malament a mi.
  • Resumint, navego amb prudència perquè Internet és un lloc públic.

Comentaris