Una bona vida, la fotografia

LAURA FERNANDEZ 

La meva afició des de fa 3 anys és fer fotos . Aquest any m’han regalat una bona càmera: Fujifilm finepix S1000fd. 

M’agrada fer sessions a la gent , a paisatges, animals i sobretot a objectes que fotografio de forma abstracta. Em fixo molt en gent que fa moltes fotos i blogs i després quan vull fer fotos ja tinc les idees clares i a partir d’allà deixo fluir la meva imaginació. 

Quan vaig a fer fotos normalment vaig a la platja, o a cases antigues, al bosc i diferents llocs on hi ha vegetació. Cada dia faig fotos però quan em surten millor son els caps de setmana perquè penso millor el lloc on vull anar i tinc molt mes temps. 

Estic guardant diners per quan vegi lloc on facin extra escolar de fotografia m’agradaria apuntar-me i treure el millor de mi mateixa. 

Normalment li faig als meus amics i a qui vol fotografies. 
A mi m’he surten millor les fotos de color però quan és en un lloc tancat o on no n’hi ha molta llum em surten bé les de blanc i negre , també m’agrada provar amb diferents filtres. 

PODER FOTOGRAFIAR UN SEGON PER PODER FOTOGRAFIAR TOTA LA VIDA!!
Posta de sol a Sant Antoni 


Comentaris