Aficions del professorat: Montse Carré


RICHI MADUEÑO i ALEX GARCIA

1 - Quina es la teva afició o hobby ?

M’encanta la natació.

2 - Quantes hores li dediques ?

A l’hivern només dues hores a la setmana

3 - Explica’ns en què consisteix.

Vaig a la piscina d’un gimnàs i segueixo les instruccions del monitor, en Mariano, que és molt simpátic.En poc temps he après molt.
Tinc un projecte per l’estiu que és nadar una de les vies braves, de la platja de S’Agaró a la Conca, que en total són 2 Km.

4 - Quants anys fa que la tens?

He nadat tota la vida però aquest és el primer any que tinc monitor

5 - Explica’ns alguna anécdota que t’hagi passat alguna vegada.

Durant les primeres clases empassava molta aigua i em quedava molt vermella, però ara ja no.
Piscina del complex esportiu Riembau

Comentaris