La nostra esquiada!

MARC PÉREZ
JOSÉ A. MAGAÑAS

A continuació, us explicarem les nostres aventures, tan apassionants que vam passar a la neu!

Primer dia:
Vam sortir a les 6 del matí, amb els professors Jaume Mas, Chus Valdés i Jordi Ribera. El viatge va durar 3 hores. Només arribar a l’hotel, l’Esquirol, (Llívia) vam deixar les maletes. Després vam anar amb bus a camp base, (lloguer de material) a buscar el material i seguidament a Font Romeu on ens vam presentar amb els nostres monitors, vam fer 5 grups per nivells. Ells, ens van ensenyar el més bàsic: les parts dels esquís, els pals, com s’utilitzaven…

Ja esquiàvem en cunya! Va ser molt divertit perquè va caure molta gent.
En tornar a l'hotel vam dutxar-nos i vam anar a sopar. Ens van donar una estona per jugar o anar a altres habitacions i parlar, per últim, la Chus va curar als companys que s’havien fet mal, i vam anar a dormir.

Segon dia:

Ens vam aixecar a les 8:00, ens vam vestir, i vam baixar a esmorzar. En acabar, vam pujar al bus i ens vam dirigir a les Angles. Per poder esquiar a aquestes pistes vam haver d’agafar l’arrastre o el ‘’telehuevo’’. Vam esquiar de les 10:15 a les 13:15 i vam anar a menjar a un restaurant de les pistes. Ens van deixar una estoneta per jugar o descansar, fins les 14:00 que vam tornant a esquiar fins les 16:00.

Vam posar-nos les bambes i ens vam dirigir amb el bus a la piscina municipal de Puigcerdà, (on vam estar mitja hora, i ens ho vam passar molt bé). En acabar, ens vam dirigir a l'hotel ens vam arreglar i ens van deixar fer un volt per el poble. Vam anar a sopar i en acabar vam anar a jugar per l’hotel fins les 23:00 i vam anar a dormir.

Tercer dia:
Ens vam aixecar i ens vam posar la roba d’ esqui i vam anar a esmorzar. Ens vam dirigir a la Masella amb el nostre bus. Vam baixar del bus i ens vam posar el material d’esquí. Vam esquiar de les 10:00 a la 13:00 i vam anar a dinar, després vam esquiar de les 14:00 a les 16:00. Ens van deixar fins les 18:00 per jugar amb la neu, menjar, etc.

A les 18:15 vam fer un torn de nit fins les 20:00, va estar molt bé. També, com que era de nit no calia portar ulleres. En acabar vam agafar el bus, vam anar a l’hotel, vam sopar i ens vam arreglar per anar a la discoteca, situada a Puigcerdà, on ja hi havia un altre institut. (Quan va marxar l’altre institut, els nostres professors van ballar amb nosaltres) A les 00:00 vam marxar, vam arribar a l’hotel, i com ja era tard vam anar a dormir.

Quart dia:
Com era l’últim dia vam fer la maleta, i ens vam posar la roba d’esquí, vam anar a esmorzar i en acabar, vam deixar les maletes en una habitació, i en acabar d’esquiar les agafaríem per pujar al bus. Quan vam fer tot això i ens vam dirigir a Font Romeu, en arribar ja vam anar-nos a fer pistes verdes. Vam esquiar tot el matí i a les 14:00, vam anar a menjar. Ens van deixar jugar fins les 15:00 i seguidament, vam anar a fer les últimes baixades del viatge, els nostres monitors ens van ficar per una pista de salts, on va caure la majoria. A les 16:00 vam anar a camp base a deixar el material.

En acabar vam anar a l'hotel a agafar les maletes i tornar a l'institut, (encara que no volíem tornar) on ens esperaven els nostres pares.