PREMIS LITERARIS: Premi finalista PROSA, 2a categoria


Aquest és el text de la Zoë Busser que va presentar amb el pseudònim WB. 
El teu cor? La màgia de la vida

La vida és un misteri. La màgia no existeix, ens envolta i diem que no existeix. I l’amor què és?
Recordo que fa un temps buscava sota les gàbies dels mags per trobar algun ocell, mirava dins les meves mànigues per si hi havia alguna carta, o intentava desaparèixer dels moments tristos que em guardava el meu destí, com la noia que desapareix sota el llençol vermell dels espectacles de màgia.
Però al final vaig caure. La veritable màgia es trobava dins el meu cor.
Un dia arribà una amiga a l’entrenament. Jo estava cansada, no sentia els peus, però ella em va somriure. Vaig veure els seus ulls brillar, era feliç. I jo? També ho podia ser, li vaig tornar el somriure sincerament. M’havia alegrat el dia i jo també li vaig fer aquest favor en algun moment a ella, o a una altra persona, i aquesta mostra d’amor m’havia arribat en el millor moment, quan necessitava ànims més que mai. I això no és màgia? Per mi sí, per mi l’amor és la clau. Dóna-li moments tristos a la vida i en rebràs encara més, dóna-li moments feliços i et trobaràs en un món ple de rialles.
És veritat, a vegades les circumstàncies o la gent que hi ha al teu voltant desanimada, et superen, però pensa en tu un moment, també vols ser així? Enfonsar-te en la tristesa és el camí? O contagiar el teu somriure? Decideix-ho.
Salto, salto cada dia més alt, perquè vull arribar a les estrelles.

Penso i penso cada dia més fort, per fer d’aquest món un món més sincer.

Ballo, i no deixo de ballar, perquè jo decideixo ser feliç.



WB

4t ESO

Comentaris