Impressions dels alumnes de 1r d'ESO

Helena Garrido
Laura Gil

Aquestes setmanes, hem fet una enquesta a alguns alumnes de primer d’ESO sobre l’Institut Puig Cargol per descobrir els seus punts de vista. A veure què els ha semblat!
En aquesta enquesta els protagonistes han estat la Natalia Hernandez (Alumne.1), en Marc Bombardó (Alumne.2) en Pol Giralt (Alumne.3), la Laura Nicolás (Alumne.4) i la Janina Alemany (Alumne.5)

1-Com ha estat el teu primer dia d’institut?
  A.1: Ha estat bé, pero una mica avorrit
  A.2: M’ha agradat bastant.
  A.3:Molt bé.
  A.4:Bé, pensava que sería una mica més divertit pero bé.
  A.5:M’ha agradat molt.

2-T'han agradat les primeres classes?
   A.1:Si, pero han estat avorrides.
   A.2:Si, pero no gaire convençut d’algunes coses.
   A.3:No, han estat molt avorrides.
   A.4:Sí, han estat bé.
   A.5:Sí, m’han agradat bastant.

3-Com ha anat amb els companys?
   A.1:Bé, he conegut a gent nova.
   A.2:Bé, he fet molts amics.
   A.3:Molt bé, per una part això ha estat el que més m’ha agradat.
   A.4:Molt bé.
   A.5:Bé, alguns són una mica pesats, pero bé.

4-T'han agradat els professors?
   A.1:Sí
   A.2:No gaire.
   A.3:No!!
   A.4:Alguns.
   A.5:Sí, la majoria. Hi ha alguns que m’han cridat l’atenció.

5-Creus que t’anirà bé al institut?
   A.1:Sí.
   A.2:SI, ho crec
   A.3:Oi tant, genial!
   A.4:Sí, jo crec que sí.
   A.5:Sí!

6-Quina és l’assignatura que més t’agrada?
   A.1:VIP(Visual I Plàstica).
   A.2:Tecnologia.
   A.3:Cap, la veritat.
   A.4:Català.
   A.5:A mi m’ha agradat VIP(Visual I Plàstica).


7-Et sembla que l’institut és diferent a l’escola?
   A.1:Sí, s’assembla bastant.
   A.2:Sí.
   A.3:Gens ni mica.
   A.4:Sí.
   A.5:No té res a veure.

8-T’has sentit còmode?
   A.1:Sí, molt.
   A.2:Sí.
   A.3:Més o menys sí.
   A.4:Sí.  
   A.5:Sí.

9-T'agrada la teva classe?
   A.1:Sí, està bé.
   A.2:Sí.
   A.3:La veritat és que no.
   A.4:Sí, és un ambient diferent.
   A.5:No gaire.

10-Que t’ha cridat més l'atenció?
   A.1:Que l’institut s’assembla a una presó.
   A.2:El pati.
   A.3:El professor de música.
   A.4:És gran.
   A.5:És un institut molt gran.
                                           
Molts agraïments als alumnes de primer per respondre les nostres preguntes!! ♡                                                       
alumnes de 1r

Comentaris