Mestrom Arts


AARON MIRABET i IVAN PEINAZO

Hola sóc l’ Aaron Mirabet, alumne de la classe 3A, i tinc un canal de YouTube.
El meu canal de YouTube es diu: Mestrom Arts, és un canal de disseny on es mostren vídeos fent banners, logos i intros.
Els banners són les imatges on es pot veure de què es tracta el canal, també es pot posar-hi els patrocinadors del canal.
El logo és una imatge petita en la qual es veu el nom del canal i una petita referència sobre què tracta el canal.
Una intro és un vídeo més o menys de 10 segons que dóna entrada a un altre vídeo.
Jo cobro 10€ per vídeo, segons les visites que tingui o els seguidors que hi hagi en el meu canal.
Ara mateix tinc 46 seguidors, i 1658 visualitzacions.
Jo he fet el meu canal de YouTube perquè la gent pugi veure el que m’ agrada fer i el que se'm dóna bé fer. Hi ha gent que fa el seu canal de YouTube per diners, però jo no. 

Link del canal:

Aquest és el meu logo del canal.

Comentaris