¡El diablo loko! (el nostre despertar)


NAHUEL TER MEULEN I ALEX ROJAS SANVISENS

Aquesta és la nova secció del blog. En aquest apartat parlarem de com ens despertem cada matí amb les millors anècdotes .

El diablo loko, es titula així per una anècdota de com em vaig despertar l’altre dia (Alex Rojas). Mentre m’aixecava, la meva mare va obrir la llum de l’habitació fent que em quedés cec, la qual cosa va fer que cegat em posés a cridar “¡El diablo loko!”
En conclusió, Hamza Zaidi és una mala influència.

A partir de aqui explicarem les anècdotes de com es desperten els alumnes de revista de 3r C.

Nahuel - Em sona l’alarma i no m’aixeco, i després m’aixeca el meu germà molestant-me.

Adrià - Quan m’aixeca la meva mare, em desperta dient: “Aixeca’t Adrià”
-Però quan m’aixeca el meu pare em posa mandarines a l’esquena i m’obre la finestra. 

Comentaris