La música que ens agrada (II)

YASMINA EL MAACH

La categoria de música que m’agrada és el K-pop. Hi ha cantants masculins i femenins, integrants de grups i solistes de Corea del Sur. A mi m’agrada un grup que s’anomena BTS, porto 1 any i 3 mesos amb ells, me'l van recomanar les meves cosines i me'n vaig enamorar. 

Ells són 7 integrants en el grup. M’agrada aquest grup perquè m’agrada la seva música, el ritme. Ells són molt bromistes, sempre riuen i et faran riure. També parlen amb les fans “ARMYS” a les xarxes socials.

Per a mi la diferencia entre el K-pop i el pop és que els del K-pop estan més ben preparats ja que abans que siguin famosos es queden 3 anys d'aprenents per millorar per ballar, cantar, cantar rap. 

Et recomano aquesta categoria perquè riuràs molt i crec que t'agradarà. 

Si voleu indagar dintre del K-pop us recomano que poseu al cercador "funny moments K-pop" i trobareu el grup que us agradarà més, però per mi us recomano BTS. Les cançons que m’agraden són "Young forever", "DNA", "Fire", "MIC DROP", "GO GO".


Indagueu! Són molts divertits

Comentaris