La música que ens agrada (I)

SERGI AVELLÍ
Hi ha molts tipus de música, com per exemple:
Trap, que consisteix en una mescla entre Hip-Hop i electrònica i es caracteritza pel seu so agressiu.
Els orígens del Trap venen de Southern hip hop, hardcore hip hop i crunk.
El Trap es va descobrir al 1990 però no es va fer popular fins al 2016, que es quan la gran majoria de gent el va començar a escoltar.

A mi m’agrada aquest tipus de musica perquè em motiva i quan estic amb els amics crea un bon ambient.
21 savage és el meu cantant preferit de Trap perquè fa cançons amb sentit.

Aquesta es la meva cançó preferida, ja que parla sobre tot el que passa a Amèrica amb el tema de la policia i la gent negra.
21 Savage - Nothin New





AIDA GRAU
Rap: És un estil musical basat en ritmes que sorgeix als barris negres, que es fa des de principis dels 80. Va ser un dels estils més populars, sobretot Nova York.
Unes de les característiques més importants del Rap, és que estè compost per 1 o més rappers. Totes les cançons estan basades sobre coses que els passen.
Tots els cantants van acompanyats per un DJ, que ajuda a que la música sigui mes motivadora per la gent que l’escolta.
A mi m’agrada aquest tipus de música perquè quan estic trista em poso a escotar-la i m’ajuda moltíssim.
El meu cantant preferit és Arce perquè explica coses de la vida que a ell li passen, i a vegades et sents molt identificat/identificada. 
Aquesta cançó és la que més m’agrada, perquè em fa recordar a la meva mare,i és maquíssima.
ARCE: Mamá.

Comentaris