Opinió sobre els Fifas’ que he jugat (cronològicament)

ALY DIABAKHATE DIABAKHATE

Avui, us exposaré la meva opinió sobre tots els Fifas de la saga que he jugat.
El primer Fifa que vaig jugar, va ser el Fifa 99 de la PS1. És un joc molt especial, perquè em van regalar per primera vegada un joc de futbol.

Els següents Fifas els he jugat  a casa d’amics, excepte el Fifa 12.

El segon Fifa que vaig jugar va ser el Fifa 04. Aquest, no el vaig jugar gaire, ja que la PS2 se’m va espatllar. El tercer Fifa que he jugat ha sigut el 05 i el 06, els poso tots dos junts, ja que no tenen massa importància. 
Ara venen dos Fifas que han marcat la meva infància, el Fifa 07 i 08. Aquest dos m’han encantat per la seva jugabilitat el seu realisme, perquè en aquell moment van ser una gran innovació amb els seus nous modes de joc. A més el Fifa 08 és el meu videojoc preferit, ja que el vaig jugar amb el meu millor amic, i això em porta molts bons records. Els següents Fifas tampoc són tan importants per mi, perquè no són del meu gust i els he provat tots: Fifa 09, 10, 11, 12 (aquest sí que em va encantar), i del 13 al 18. 
I aquesta és la meva opinió sobre tots els Fifas que he provat.

A la portada hi surt l’exjugador francès Fabien Barthez

En el meu joc preferit hi surten Ronaldinho i Sergio Ramos

Comentaris