Del 2017…

EUGENI TRISIN i ALEX FERNANDEZ

M’ha emocionat…
molt venir a viure a Calonge (Xiangyu)
veure que he aprovat quasi totes. (Júlia)
saber que l’any que ve anirem a l’esquiada amb l’institut (Rita )
molt la música d’aquest any. (Mateo)
quan em van donar el meu nou mòbil. (Dani)
que vinguin els amics de Sevilla. (Júlia)
és haver fet el meu primer triple cork i rudyin. (Dorian)
l’estiu. (Aroa, Javi)
canviar d’institut. (Valentina)
aprovar-ho tot. (Salma)
guanyar partits. (Kevin)
és la classe que m’ha tocat aquest any (Tarik)
que tindré un germanet petit (Wassim)
guanyar la lliga (Albert)
molt el meu equip de futbol (Anass)
viure i compartir riures i experiències amb les persones properes a mi (Jose Luis)
que em diguin que aquest any competeixo a territorials (Nerea)
el viatge que vaig fer a República Dominicana, Punta Cana (Keila)

M’ha entristit…
anar-me'n d’Irlanda (Xiangyu)
molt la mort de la meva besàvia. (Julia)
veure els atacs terroristes per la televisió. (Aida )
fer un triple cork i haver-me lesionat. (Dorian)
M’han entristit els atemptats. (Aroa)
vendre el meu gos. (Valentina)
la mort de la meva àvia. (Javi)
suspendre 3 matèries.
és que m’han quedat dos signatures suspeses (Tarik)
haver suspés tres matèries (Wassim)
perdre el meu avi (Albert)
lesionar-me a futbol (Anass)
un parell de lesions que he tingut (Jose Luis)
Que va desaparèixer el meu gat (Salem)
la notícia que em va dir la meva mare sobre que el meu pare tenia càncer (Nerea)
la mort del meu avi (Keila)

M’ha fet enfadar…
molt el repetir curs i m’ha sorprès fer molts nous amics. (Júlia)
molt no poder fer tot el que m’he proposat. (Mateo)
enfadar la política. (Aroa)
tenir unes males amigues. (Júlia)
no poder veure a la meva família. (Valentina)
els càstigs. (Javi)
perdre partits.(Kevin)
 no poder anar aquest any a New York (Wassim)
les votacions de l’1 d’octubre (Anass)
l’actuació policial de l’1-O i la situació política actual  (Jose Luis)
el tema de la política (Nerea)
repetir curs (Keila)
M’ha sorprès…
aprovar català i castellà ja que no m’ho esperava.(Xiangyu)
molt que la Xiangyu tornés d’ Irlanda. (Rita )
aprovar totes les matèries aquest primer trimestre. (Mateo)
haver aprovat anglès de 3r. (Aroa)
que vinguessin les meves cosines d'Amèrica. (Júlia)
la dificultat del curs.(Kevin)
els grups que han tocat al mundial de Rusia (Tarik)
aprovar l’examen de socials (Albert)
alguns professors (Anass)
la rapidesa amb que ha passat l’estiu i el primer trimestre d’aquest curs (Jose Luis)
aprovar un examen d’anglès (Salem)
que vingués la meva família llunyana al estiu (Nerea)
anar al meu país, Colòmbia (Keila)
M’ha alegrat...
el principi de curs (Tarik)
anar tan bé a la lliga en la la Federació Catalana de Futbol (Wassim)
que em regalessin un ordinador nou (Albert)
fer nous amics (Anass)
aquest estiu (Jose Luis)
anar en aquesta classe (Salem)
aprovar tot amb bones notes (Nerea)
quan em van donar entrades per al concert de Justin Bieber (Keila)

Comentaris