Anècdotes de l'esquiada (II)

MARC TOLEDO, JUDIT ROTLLAN

Durant el dies 9, 10, 11 i 12 de gener, els alumnes de 3r d’ESO de l’institut Puig Cargol van anar a esquiar. L’hotel estava situat a Puigcerdà, i les pistes on van anar a esquiar van ser els Angles, a Font-romeu i a la Masella. Els professors que van anar a l’esquiada van ser la Chus, en Jaume, en Carles i la Susana.
Els alumnes que van participar a l'esquiada

Ara us explicarem algunes anècdotes: 

1er dia: van ser "voluntaris" per baixar el material les persones que no van tenir un bon comportament durant el trajecte. 
Ens van separar en dos grups: els que sabien esquiar i els debutants.

2n dia: Una persona es va deixar el guants i un grup d’habitació va arribar tard a l’esmorzar, i a conseqüència de això van haver de baixar el material.

3r dia: A una persona li va caure un pal en el telecadira i el monitor va haver d'anar a buscar-lo.

4t dia: Després a una persona li va caure la Go pro i el monitor va baixar per una negra per anar-la a buscar, i una persona a la nit va vomitar.


YAIZA GRASSOT, JANINA ALEMANY I MARINA PÉREZ
 Anavem cada dia a una pista d’esquí diferent.

YAIZA GRASSOT:
Jo anava al grup més alt i el dia que vam anar a la Masella alguns del meu grup volien baixar pistes negres però n'hi havia d’altres que no. Així que quan vam arribar a les pistes, el primer que va fer el monitor va ser portar-nos a una pista negra sense que ho sabéssim i quan vam acabar la pista ens va dir a tots que era una negra i tothom es va quedar bocabadat. 


MARINA PÉREZ:
Jo no havia esquiat mai, per això anava al grup dels que no sabíem. Els primers dies érem tots principiants però poc a poc vam millorar. Jo tenia una mica de por i em queia bastants cops, però ens ho passàvem mot bé. El monitor del meu grup va ser molt simpàtic i ens va ajudar molt a tots i va tenir molta paciència. 
Un dels primers dies estàvem baixant per una pista que era bastant fàcil, però justament quan s'acabava al costat hi havia una pista negra. A algú no li va donar temps de frenar i va caure, quasi tots vam caure darrere i jo quasi baixo per la pista negra, però vaig caure abans d'arribar-hi i vaig frenar amb un arbre que tenia al davant. Per sort ningú es va fer mal i vam riure molt després que passés. 

JANINA ALEMANY:
Jo anava al grup que sabia esquiar però no anava amb els millors, era un grup mitjà. Cada dia anàvem a pistes diferents i cada vegada teníem més nivell, la monitora que es deia Itziar ens feia fer molts exercicis diferents per millorar els paral·lels, ens feia baixar pistes d'un en un per corregir els errors, la posició del cos i els esquís. 
En general baixàvem pistes vermelles però l'últim dia ens vam ajuntar amb els de l'altre grup i vam baixar (els que volien) dues pistes negres. El que m'agradava més era anar fora pistes perquè, era genial passar entre els arbres i no entre la gent que baixava les pistes, també perquè si queies, la neu era molt tova, però més d'un cop ens quèiem un darrere l'altre per no poder frenar. 
Ens ho vam passar molt bé, per repetir!

Comentaris