Anècdotes de l'esquiada

MANEL MILIAN I MIQUEL ÀVILA

La setmana passada el curs de tercer d’ESO vam anar d’esquiada al Pirineu. Estàvem allotjats a Puigcerdà, i cada dia agafàvem el bus per anar a una estació d'esquí diferent de l’anterior.

L’útim dia, vam anar a Font-Romeu, i cap al final del dia, vam tirar-nos per una pista que encara no havíem provat. La pista era plena de salts i pendents, i en una d’aquestes vaig agafar tanta velocitat que vaig haver de frenar de cop, i tots els que anaven darrere van caure al terra, menys jo. (Manel)

El primer dia vam anar a dalt de tot de Font Romeu i ens vàrem tirar per una blava. Vaig caure de cares, se'm van clavar els esquís a terra i  vaig anar directament volant cap a fora pistes. Sort que vaig caure en una muntanya de neu!! (Miquel)



Comentaris