La nostra experiència en el Ramadà

WASSIM EL MAACH I TARIK GATTAR

Cada any el Ramadà cau dos setmanes abans que l’any anterior, aquest any cau el 17 de maig i acaba el 16 de juny. 
La nostra experiència cada any és sempre la mateixa, però bastant dura.
El fet de prohibir-nos determinades coses, com ho són el menjar, beure líquids...ens fa sentir-nos amb escasses energies i és més difícil aguantar el dia.

Wassim:
Encara que es faci cada any, mai m’hi acabo d`acostumar. Sovint, els primers dies són els més difícils perquè costa adaptar-se a la rutina de menjar i beure només a la nit.

Perquè no és faci tan difícil m’entretinc jugant a la consola o dormint perquè les hores es facin més dinàmiques i no estar pensant en menjar tota la estona.

Tarik:
Cada any en el mes de ramadà em costa despertar-me a las quatre per menjar ja que 2 hores després m’ aixeco per anar al institut. Els primers dies per mi no són durs però el últims ja estic cansat i no ho aguanto gaire. A vegades sento mal de panxa pel fet de no menjar durant tot el dia però crec jo que tot és mental, mentre no hi pensis menys mal et fa i menys gana tens.

Resultado de imagen de ramadan

Comentaris